duminică, 23 decembrie 2012

Nuno felting (la greu)

"I will instruct you and teach you in the way you should go; I will counsel you and watch over you." Psalm 32-8





V-am spus ca m-a cucerit cu totul impaslirea lanii. As face flori si cate si mai cate cat e ziua de lunga... dar cum Craciunul bate la usa mai facem si cate ceva prin casutza:)
Cu mancarea nu ne omoram ca nu ne vin copiii anul asta:9 vom fi singuri si eu fiind la dieta, Danel un mofturos si jumatate... cred ca o sa fac cate putin din mancarurile traditionale doar asa... sa fie.
In rest, lucram amandoi si eu si Danel (jumatatea mea) la fel de fel minunatii. Azi, el a facut toata ziua coperti din piele pentru Biblii... niste frumuseti o sa vi le arat imediat:)

Stiti ceva? viata e frumoasa cand faci ceea ce simti tu ca te face fericit si nu sa marsezi spre niste canoane impuse de altii:) am spus:P















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu