sâmbătă, 1 decembrie 2012

Impaslire

"I will instruct you and teach you in the way you should go; I will counsel you and watch over you" Psalm 32-8



Nici nu va puteti imagina ce fericita am fost cand am descoperit frumusetea tehnicii de impaslire a lanii. Ia sa vedem cam ce fel de lucru de mana am facut de-a lungul vietii... goblen, tricotat, crosetat, laseta, broderie de mana, cusatura artizanala, croitorie, am tors lana chiar la un moment dat si mi-am cusut singura o plapuma de matase:), am facut bijuterii, pe toate cu o bucurie si placere imense. Nu stiu de ce am simtit ca la un moment dat o sa descopar ceva in domeniul craft care o sa ma cucereasca total si definitiv si azi am impaslit primele floricele. Cred ca o sa fac acest lucru mult, muult timp de acum incolo

2 comentarii:

  1. Foarte, foarte, foooaaarte fain!! O sa trec pe la tine sa le vad si in realitate.
    Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere